🌐 بهشت مهاجران

پول سرمایه‌گذاران بین‌المللی کجا می‌رود؟

🌐 اروپایی‌ها سهم بسیار بیشتری را در فهرست 20 کشور جذاب برای سرمایه‌گذاران به خود اختصاص داده‌اند. 

14 کشور از فهرست 20 کشور مطلوب برای سرمایه‌گذاری مهاجران ، اروپایی هستند ، اما آمریکا ، جذاب‌ترین کشور برای مهاجران است تا سرمایه خود را به این کشور منتقل کنند. 

پس از آمریکا ، کانادا ، استرالیا ، انگلستان و آلمان در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

سنگاپور به عنوان یکی از دو نماینده قاره آسیا ، در رتبه ششم بیشترین جذب سرمایه‌گذاری مهاجران قرار گرفته و فرانسه ، سوئیس ، نیوزیلند ، اسپانیا ، پرتغال ، سوئد ، نروژ ، دانمارک ، هلند ، ایرلند ، بلژیک ، اتریش و ایتالیا در رده‌های هفتم تا نوزدهم جای گرفته‌اند. 

آخرین کشور این فهرست هم ژاپن است که به عنوان دومین کشور آسیایی ، توانسته شرایط مطلوبی برای مهاجران ایجاد کند تا سرمایه‌های خود را به این کشور منتقل کنند. 

🌐 در این فهرست ، نام آمریکا به عنوان جذاب‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری مهاجران خودنمایی می‌کند. این کشور 44 میلیون ساکن خارجی دارد و از دهه‌های گذشته ، اصلی‌ترین مقصد مهاجران به شمار رفته است. 

اقتصاد بزرگ و بازار کار متنوع این کشور ، فرصت‌هایی را برای کارگران ماهر و غیرماهر فراهم کرده تا تلاش کنند به آمریکا مهاجرت کنند. دولت آمریکا هم برنامه‌های مختلفی مانند ویزای EB-5 را به اجرا درآورده و به سرمایه‌گذارانی که حداقل 900 هزار دلار در یک کسب‌وکار آمریکایی سرمایه‌گذاری می‌کنند و متعاقب آن باعث افزایش اشتغال‌زایی می‌شوند ، اقامت دائم اعطا می‌کند.

🌐  کانادا ، دومین کشوری است که بیشترین جذابیت را برای سرمایه‌گذاری مهاجران ایجاد کرده است. 

این کشور که عنوان بهشت مهاجران را به خود اختصاص داده ، سالانه از 400 هزار تازه‌وارد مهاجر میزبانی می‌کند. فرآیندهای مهاجرتی مبتنی بر امتیاز کانادا ، کارگران ماهر و کارآفرینانی را که می‌توانند به اقتصاد این کشور کمک کنند در اولویت پذیرش قرار می‌دهد.

 


نظرات