نمایش توانمندی کالاهای تولیدی در " ایران اکسپو " با حضور ۲ هزار شرکت تجاری

🌎 عباس علی‌آبادی ، در حاشیه جلسه هم اندیشی با نمایندگان منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، اظهار داشت :
بیش از ۲ هزار شرکت تجاری با معرفی بیش از هزاران کالای صادراتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ( ایران اکسپو ) شرکت می‌کنند.

🌎 وزیر صمت با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نمایش توانمندی کالاهای تولیدی ایرانی است، گفت: در داخل کشور از همه ظرفیت‌ها برای تولید و جهش در آن استفاده می‌شود؛ باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر استفاده کنیم.

🌎 وی با اشاره به موانعی که در سال‌های اخیر از طرف دشمنان در مسیر تجارت کشور به وجود آمده است، گفت: برنامه‌ها و الگوهایی برای رفع مشکلات صادراتی تهیه شده است. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی یکی از این برنامه‌هاست که می‌تواند فرصت مناسبی برای نمایش ظرفیت‌ها و توانایی‌های ایران به مردم جهان باشد.

🌎 علی‌آبادی با بیان اینکه بیش از ۷۰ وزیر، نخست وزیر و رئیس جمهور برای حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دعوت شده‌اند، گفت :
در کنار برگزاری این نمایشگاه ، اجلاس آفریقا و شانگهای نیز برگزار خواهد شد ، همچنین به کمک اتاق بازرگانی نشست‌های B۲B بین تجار داخلی و خارجی برگزار می‌شود که قطعا نتیجه این نشست‌ها منجر به عقد قراردادهای تجاری خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!